|
CENTRUM POMOCY TECHNICZNEJ ON-LINE
System pomocy technicznej dostępny jest dla większości naszych produktów.
Można w nim znaleźć m.in.: liczne porady, instrukcje obsługi, zawartość płyt do pobrania czy też odpowiedzi na najczęciej zadawane pytania. Pomoc dostępna jest bezpłatnie dla wszystkich naszych klientów, którzy zalogują się podając numer umowy gwarancyjnej oraz indywidualny kod dostępu dla danego produktu (oba te numery wyróżnione są na karcie gwarancyjnej).
System powstał 7-go stycznia 2012 r. i jest cały czas rozbudowywany.
KONTAKT
W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z następującymi działami:
Pomoc techniczna:
Dział reklamacji:
|
sklep@diagnostik.pl
tel. :
(0) 600-161-300
(od godziny 10:00)
lub
(075) 61-20-837
(od godziny 14:00)
TYLKO TERAZ !!!
Jeżeli zamówisz dowolny produkt w dniu roboczym do godziny 19:00 towar wyślemy jeszcze tego samego dnia.
... u nas zasady są proste, koszty wysyłki wynoszą:
14.9 zł płatne z góry
19.9 zł pobranie
12.9 zł Paczkomaty 24/7
16.9 zł kurier DPD
już od 24.9 zł wysyłka za granicę EXPRESS
(wpłata z góry na konto)
... i niezależnie od liczby zakupionych przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz, a jej koszt jest zawsze taki sam.
(dotyczy wysyłek krajowych)
PAMIĘTAJ: Istnieje możliwość zwrotu towaru w terminie 10 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
Zasady zwrotów dostępne są w naszym regulaminie.
|