MAGNETYZERY, INTERFEJSY DIAGNOSTYCZNE, TESTERY DIAGNOSTYCZNE

CENTRUM POMOCY TECHNICZNEJ ON-LINE

     System pomocy technicznej dostępny jest dla większości naszych produktów. Można w nim znaleźć m.in.: liczne porady, instrukcje obsługi, zawartość płyt do pobrania czy też odpowiedzi na najczęciej zadawane pytania. Pomoc dostępna jest bezpłatnie dla wszystkich naszych klientów, którzy zalogują się podając numer umowy gwarancyjnej oraz indywidualny kod dostępu dla danego produktu (oba te numery wyróżnione są na karcie gwarancyjnej).

     System powstał 7-go stycznia 2012 r. i jest cały czas rozbudowywany.


Numer umowy gwarancyjnej:
Twój indywidualny kod dostępu do pomocy technicznej (wpisz kod dla interesującego Cię produktu):



KONTAKT
    W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z następującymi działami:

Pomoc techniczna:
Dział reklamacji:

Dział firmy:
(wybierz z listy)
Imię nazwisko/
nazwa firmy:
E-mail:
Treść zapytania:


KONTAKT


sklep@diagnostik.pl


tel. :
(0) 600-161-300
(od godziny 10:00)

lub
(075) 61-20-837

(od godziny 14:00)


TYLKO TERAZ !!!
Jeżeli zamówisz dowolny produkt w dniu roboczym do godziny 19:00 towar wyślemy jeszcze tego samego dnia.

ZASADY TRANSAKCJI

... u nas zasady są proste, koszty wysyłki wynoszą:

14.9 płatne z góry

19.9 pobranie

12.9 Paczkomaty 24/7

16.9 kurier DPD

już od 24.9 wysyłka za granicę EXPRESS
(wpłata z góry na konto)


... i niezależnie od liczby zakupionych przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz, a jej koszt jest zawsze taki sam. (dotyczy wysyłek krajowych)

PAMIĘTAJ: Istnieje możliwość zwrotu towaru w terminie 10 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
Zasady zwrotów dostępne są w naszym regulaminie.

WYSYŁAMY PRZEZ

Poczta Polska

Paczkomaty InPost

Kurier DPD

POLECAJĄ NAS

Rzetelna Firma

Certyfikat Znak jakości

Certyfikat SSL

NASI PARTNERZY

Znak akceptacji

Przelewy24: płatności on-line

JESTEŚMY NA
WSPIERAMY
DualActiv, logo Diagnostik oraz ich kombinacje są znakami towarowymi firmy DIAGNOSTIK. Copyright© 2005-2024